سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به منظور کشف و شناخت استعداد و توانمندی‌ فکری و ارج نهادن به فعالیت‌ها‌ و ایجاد فرصت و حمایت از گروه‌های نمایش جوان شهر تهران «دومین جشنواره تئاتر شهر» را با محوریت موضوعات مربوط به شهر و شهروندی در مرداد ماه 1392 برگزار می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، گروه‌ها و هنرمندان فعال و جوان شهر تهران و اعضای کانون‌های نمایش فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و محلات شهر تهران می‌توانند با توجه به اهداف و موضوعات جشنواره شامل "حقوق و اخلاق شهروندی" و "هویت اسلامی و ایرانی در شهر تهران" در این رویداد هنری مشارکت کنند.

مطابق فراخوان، جشنواره دوم در بخش های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر کودک و نوجوان (نمایش عروسکی و صحنه‌ای)، تئاتر امروز شهر (بخش ویژه‌ تئاتر مردمی در شکل‌های: تئاتر مشارکتی و شورایی؛ تئاتر محیطی؛ تئاتر آپارتمانی و ...)، تئاتر خیابانی، مسابقه نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی و کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

در این فراخوان آمده است که مهلت رسال متون و طرح های اجرایی تا 20 فروردین ماه 92 و زمان اعلام نتایج بررسی متن نمایشنامه و طرح ها 20 اردیبهشت خواهد بود.

دومین جشنواره تئاتر شهر با دبیری شهرام کرمی از 19 تا 25 مرداد ماه 1392 در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 203118

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز