همشهری آنلاین: مدیر مجموعه تئاترشهر گفت: فضای بیرونی این مجموعه تنها از اول تا سوم فروردین میزبان اجراهای نمایش نوروزی خواهد بود.

مرکز نمایش

به گزارش ایرنا، سیدصادق موسوی افزود: تعطیلات نوروزی سال 1392 به دلیل همراه شدن با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه در قیاس با سال های گذشته تفاوت هایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تئاترشهر نیز بنا بر رسم و سنت آیین ها و شعائر مذهبی هموطنان مسلمانان، تنها در سه روز نخست سال 1392 در فضای بیرونی خود میزبان گروه های نمایش میدانی خواهد بود که نمایش هایی متناسب با این ایام نوروز و شادی آور را برای مخاطبان به اجرا خواهند برد و بعد از این تاریخ این اجراهای نیز متوقف خواهد شد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر در تشریح برنامه های اجرای عمومی سالن های این مجموعه بعد از تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: با اتمام تعطیلات 13 روزه نوروز سالن اصلی مجموعه تئاترشهر فعالیت خود را با میزبانی مجدد از نمایش "پلکان" به نویسندگی زنده یاد اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان آغاز خواهد کرد.

وی درباره دیگر اجراهای تالارهای اقماری این مجموعه یادآورد شد: همچنین نمایش "راکب" به کارگردانی کوروش زارعی در تالار چهارسو، "دیگر کدامین ما زندگی کردن را دوست دارد" به کارگردانی عباس غفاری در تالار سایه، "مرکب خوانی و ارکستر مردگان" به کارگردانی محمودرضا رحیمی در تالار قشقایی و نمایش "کابوس، وقتی کاپوچینو تمام می‌شود" به کارگردانی میلاد اکبرنژاد در کارگاه نمایش با اتمام تعطیلات نوروزی به صحنه خواهند رفت.

 

کد خبر 205206

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز