چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئال با انگشت گذاشتن روی زخم باز بارسلونا به فینال جام حذفی رسید.

C.Ronaldo

بعد از شکست دو بر صفر مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا، این بار مسی و یارانش در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) متحمل شکست سنگین 1 بر 3 در مقابل رقیب دیرینه‌شان، رئال مادرید شدند، آنهم با گل‌های کریستیانو رونالدو.

در این دیدار که در نیوکمپ، ورزشگاه اختصاصی بارسلونا انجام شد، و اکثر فوتبال‌دوستان آن را فینال زودهنگام جام حذفی می‌دانستند، رئال مادرید که در دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو به تساوی 1 بر 1 با بارسا رسیده بود، این بار موفق شد ضربه نهایی را به پیکر حریف قدر خود وارد آورده و بلیت دیدار فینال را از آن خود کند.

در نیمه اول بازیکنان بارسلونا که بسیار ناهماهنگ ظاهر شدند، دو بارمسی را در موقعیت گل قرار دادند که این ستاره ریزنقش آرژانتین در مقابل بازیکنان کاملا متمرکز رئال کاری از پیش نبرد. این در حالی است که این شب، شب رقیب بزرگ وی در تیم سفیدپوش بود. گلی که کریس رونالدو در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه بارسا کرد، پیروزی سزاوارنه کهکشانی‌ها در نیمه اول را رقم زد.

در نیمه دوم هم آبی‌اناری‌ها غیر از شوت بی‌حاصل بوسکتس کاری نکردند و مسی هم کاملا از کار افتاده بود. بعد از دریبل دی‌ماریا مقابل پویول، توپ به رونالدو رسید و او هم با استفاده از این موقعیت گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند (دقیقه 57).

پس از این گل واران، مدافع رئال ضربه کرنر اوزیل را در دقیقه 68 با سر وارد دروازه بارسا کرده و نتیجه را سه بر صفر کرد. در دقایق پایانی بازی بارسا هم خودی نشان داد و توسط آلبا در دقیقه 89 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، ولی این گل برای نجات این تیم از حذف شدن کافی نبود.

البته این پایان کار دو رقیب نیست. دو تیم این بار در سانتیاگو برنابئو و در جریان رقابت‌های لالیگا یک بار دیگر با هم روبرو خواهند شد.

کد خبر 203284
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز