همشهری آنلاین: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انفعال و بن‌بست دشمنان گفت: آنها قصدشان نه انتخابات آزاد است و نه انتخابات رقابتی؛ بلکه فقط در صدد مبارزه و ایجاد تشنج فکری برای مردم و سوء استفاده از این کلمات هستند.

فارس نوشت: آیت‌الله حسن ممدوحی درباره سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی دچار انفعال هستند، به تغییر خط شعار انتخاباتی اپوزیسیون از «انتخابات آزاد» به «انتخابات رقابتی» اشاره کرد و گفت: دشمن در مقابل جمهوری اسلامی به انفعال و بن‌بست رسیده اما اگر آنها را از در بیرون کنیم،‌ از پنجره باز می‌گردند.

آیت‌الله ممدوحی با تاکید بر اینکه «دشمنان در مقابل ایران کوتاه نمی‌آیند و ما باید توطئه‌های آنها را خنثی کنیم» افزود: دشمنان و ضد انقلاب وقتی دیدند که شعار انتخابات آزاد نگرفت و این موضوع از سوی رهبری تبیین شد و ملت نیز روی خوشی نشان نداد، به سراغ شعار «انتخابات رقابتی» آمدند و به دنبال سوء استفاده از این کلمات هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: گروه‌های معاند در موقعیت رقابت با جمهوری اسلامی نیستند و فتنه‌گران نیز جایی در بین مردم ندارند. دشمنان قصدشان نه انتخابات آزاد است و نه انتخابات رقابتی بلکه فقط درصدد مبارزه با مردم و ایجاد تشنج فکری برای آنها در راستای فشار تحریم‌ها هستند.

آیت‌الله ممدوحی گفت: مردم ما دشمن‌شناس هستند و از این‌رو همواره بر خلاف حرف دشمن عمل می‌کنند.

کد خبر 203386
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز