خرمشهر: درحالی‌که مدیر اداره‌کل راه و شهرسازی خرمشهر اعلام کرد تا پایان امسال حدود 100تا 200واحد مسکن مهر آماده افتتاح می‌شود اما به‌نظر می‌رسد که هنوز برخی واحدهای مسکن مهر این شهرستان با مشکلاتی ازجمله مشکل فاضلاب و آماده‌نبودن محوطه‌‌سازی روبه‌رو هستند و این مسئله باعث تأخیر در واگذاری آنها می‌شود.

هاشم بالدی، مدیر راه و شهرسازی خرمشهر هم این موضوع را تأیید کرد و گفت: همچنین به‌علت مشکلات فاضلاب و عدم‌ساخت محوطه‌سازی به‌دلیل بارندگی‌های شدید، کار افتتاح واحدها به تأخیر افتاد. هاشم بالدی اظهارکرد: بیشترین افتتاح مسکن‌مهر شهرستان مربوط به سوم خرداد یعنی روز آزادسازی خرمشهر است. این در حالی است که عبدالله حسینی، فرماندار خرمشهر مهم‌ترین مشکل مسکن مهر خرمشهر را کمبود آورده عنوان می‌کند.

وی در این رابطه به فارس گفت: درصورت انجام کارهای مربوط به محوطه‌سازی، واحدهای سایت اداری که متعلق به کارکنان دولت است و 600 واحد مسکونی را شامل می‌شود به بهره‌برداری خواهد رسید. وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مسکن مهر در منطقه 42هکتاری قرار دارد که متأسفانه به‌دلیل کمبود آورده مردم نتوانسته است همگام با پیشرفت پروژه سایت اداری گام بردارد.

کد خبر 204704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز