همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی یخ‌نوردی جهان در رشته سرعت و جام جهانی یخ‌نوردی در رشته سختی مسیر از روز جمعه (18 اسفند) در روسیه آغاز شد.

تیم یخ‌نوردی

به گزارش کارگروه روابط بین‌الملل فدراسیون کوهنوردی، در جریان رقابت‌های جهانی یخ‌نوردی در روسیه، تیم یخ‌نوردی کشورمان متشکل از زهره عبد‌الله‌خانی و مسعود زینالی و به سرپرستی عصمت گنجعلی‌پور، در رشته سرعت در بخش تیمی در بین ۱۵ کشور شرکت‌کننده در رتبه ششم قرار گرفت.

نتایج دو یخ‌نورد کشورمان در رقابت‌های جهانی روسیه به این شرح می‌باشد:

- کسب رده‌ هفدهم توسط زهره‌ عبدالله‌خانی در رشته‌ سرعت (در این بخش ۲۴ نفر شرکت داشتند که وی در میان یخ‌نوردان آسیایی در جایگاه سوم قرار گرفت. شایان ذکر است از ۱۶ نفری که بالاتر از عبدالله‌خانی قرار گرفتند، ۱۲ نفر از روسیه، میزبان مسابقات بودند.)

- کسب رده‌ بیست‌ویکم توسط زهره‌عبدالله‌خانی در رشته‌ لید (در این بخش ۲۸ نفر شرکت داشتند که وی در میان یخ‌نوردان آسیایی پس از یخ‌نورد کره‌ای در جایگاه دوم قرار گرفت. شایان ذکر است از ۲۰ نفری که بالاتر از عبدالله‌خانی قرار گرفتند، ۱۴ نفر از روسیه، میزبان مسابقات بودند.)

- کسب رده‌ سی‌وسوم توسط مسعود زینالی در رشته‌ لید (در این بخش ۴۷ نفر شرکت داشتند که وی در میان یخ‌نوردان آسیایی پس از ورزشکار کره‌ای و ۲ ژاپنی در جایگاه چهارم قرار گرفت. از ۳۲ نفری که بالاتر از زینالی قرار گرفتند، ۲۱ نفر از روسیه بودند.)

 

کد خبر 204875
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز