همشهری آنلاین: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران مقارن ظهر روز دوشنبه اعلام کرد: هم اکنون هوای محورهای کندوان(کرج، چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری، بارانی و مه گرفته و جاده لغزنده است.

پلیس راه

سرهنگ جعفر محمد نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران از جمله کندوان(کرج، چالوس)نیمه سنگین، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری روان و عادی است و تردد وسائط نقلیه در آنها جریان دارد.

محمد نژاد اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، هوای مازندران از بامداد امروز بارانی است و این وضعیت به همراه وزش باد و توفان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از رانندگان خواست تا به نکات ایمنی که از سوی ماموران پلیس راه در محورها توصیه می شود، توجه داشته باشند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی این استان را دارند،باید ضمن همراه داشتن پوشاک گرم و مواد غذایی آماده، خودروی خود را به وسایل مناسب زمستانی نظیر زنجیر چرغ مجهز کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود:برای کاهش تصادفات جاده ای تنها کنترل و اعمال قانون پلیس جوابگو نیست و برای تحقق این امر، فرهنگ سازی و همکاری مردم در رعایت قوانین رانندگی هنگام تردد در جاده ها الزامی است.

محمدنژاد با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن71-3287070-0151 و 2182934-0151 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.

کد خبر 206208
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز