یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در نخستین بازی خود در سال 91 توانست بازی باخته به پیکان را با برد عوض کند.

پرسپولیس

در دومین بازی از هفته سی‌ویکم، پرسپولیس تهران در شرایطی به مصاف پیکان رفت که برد در این باز تاثیری در جایگاهش در جدول نداشت. اما پیکان که در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دارد محتاج برد در تمامی باز‌ی‌های پیش‌روی‌اش است.

بازی در نیمه اول یکنواخت و بیشتر در میانه میدان دنبال شد در این نیمه پرسپولیسی‌ها بیشتر مالک توپ بودند و به نظر می‌رسید بازیکنان پیکان کمی سرگردان عمل می‌کنند.

نیمه دوم نیز به مانند نیمه اول شروع و ادامه یافت تا اینکه بر روی یک غافل‌گیری بازیکنان پیکان توسط کیوان وحدانی در دقیقه 58 به گل رسیدند. بعد از این گل سرخ‌پوشان پایتخت بازی را جدی‌تر دنبال کردند. در این بخش از بازی بود که هادی نوروزی و علی کریمی به عنوان بازیکنان تعویضی وارد بازی شدند.

کریم انصاری فرد در دقیقه 72 با یک ضربه فنی از داخل محوطه جریمه برای پرسپولیس گلزنی کرد. در دقیقه 78 محمد نوری روی توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد 46 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و پیکان 24 امتیازی همچنان در رده شانزدهم است و تقریبا باید این تیم را سقوط کرده بدانیم و فقط روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را دارد.

در اولین دیدار هفته سی و یکم تراکتورسازی 2 بر یک داماش گیلان را شکست داد. سایر دیدارهای این هفته روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 206848
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز