همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هواداران تیم فوتبال استقلال باید به خاطر فحاشی در دیدار با سپاهان تنبیه شوند، گفت: محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان را به خاطر رفتار حرفه‌ای و خویشتنداری مقابل این فحاشی‌ها تشویق می‌کنیم.

حسن‌زاده کمیته انضباطی

 

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با مهر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خود من به عنوان ناظر انضباطی در بازی استقلال با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور داشتم. در 20 دقیقه اول بازی رفتار هواداران استقلال به حدی خوب بود که مد نظر داشتیم آنها را در کمیته انضباطی تشویق کنیم ولی پس از اخراج خسرو حیدری به دلیل فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک علیه داور و محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان به این نتیجه رسیدیم که نه تنها نباید آنها را تشوبق کنیم، بلکه باید مورد تنبیه قرار گیرند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه از خلعتبری هم به دلیل خویشتنداری که در قبال توهین‌های هواداران استقلال از خود نشان داد، تقدیر و تشکر خواهیم کرد. در حال حاضر بحثی که مطرح شده این است که خلعتبری در اردوی تیم ملی در کویت برای رسیدن به بازی با استقلال تمارض به مصدومیت کرده است. حتی سرمربی تیم استقلال هم در نشست خبری بعد از بازی در این خصوص گفت "باید به شرافت خلعتبری تبریک گفت" و به نوعی این بازیکن را تحقیر کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظر کمیته انضباطی تقدیر از خلعتبری به خاطر رفتار حرفه‌ای و خویشتنداری این بازیکن است که وی مقابل الفاظ بسیار زشت هواداران استقلال از خود نشان داد و این موضوع نظر کمیته انضباطی بوده و ارتباطی به فدراسیون فوتبال ندارد.

حسن‌زاده در پایان گفت: ضمن اینکه ما از آنچه در کویت گذشته بی‌خبریم و اگر مقامات تیم ملی گزارشی مبنی بر تمارض خلعتبری به مصدومیت و ترک اردوی تیم ملی می‌‍دادند مانند آنچه در خصوص هادی عقیلی انجام دادیم، بلافاصله وارد عمل می‎‌شدیم.

کد خبر 206851
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز