همشهری آنلاین: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت وظیفه قانونی خود برای گسترش حمل و نقل عمومی را جدی بگیرد، گفت: آلودگی هوا، فرسودگی ناوگان، صف‌های طولانی مسافران و نارضایتی مردم، مشکلاتی‌ هستند که باید تمام مسئولان بدون توجه به رویکردهای سیاسی برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

به گزارش تهران سما، اسماعیل جلیلی با بیان این مطلب، تسهیل در رفت و آمدهای شهری، کاهش آلودگی هوا و افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان را از نتایج گسترش حمل و نقل عمومی بر شمرد و گفت: بدون همکاری و مساعدت دولت سرعت این پروژه‌ها کم می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت بر اساس قانون باید با جدیت بیشتری به تکالیف خود در راستای گسترش حمل و نقل عمومی و بهبود نقل و انتقالات درون شهری در حوزه یارانه‌ها عمل کند، افزود: گسترش حمل و نقل عمومی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان، فارغ از این که نتیجه آن بر کدام حوزه تأثیر می‌گذارد، برای دولت یک وظیفه ملی است.

جلیلی با بیان اینکه مردم نسبت به خدماتی که دریافت می‌کنند آگاه هستند، گفت: نباید رویکردها در گسترش حمل و نقل عمومی و خدمات‌رسانی به شهروندان سیاسی باشد چراکه ضرر و زیان حاصل از آن به مردم تحمیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آلودگی هوا، فرسودگی ناوگان، صف‌های طولانی مسافران و نارضایتی مردم، مشکلاتی‌ هستند که باید تمام مسئولان بدون توجه به رویکردهای سیاسی برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

کد خبر 207593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز