یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: آسیب‌شناسی نشر در ایران در یک سلسله نشست تخصصی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تهران بررسی خواهد شد. این نشست‌ها به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

این نشست‌ها در روزهای 13 تا 21 اردیبهشت برنامه‌ریزی شده‌ و محل برگزاری آن سرای اهل قلم بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری حاکی‌است، بررسی «وضعیت انتشار کتب فیلمنامه‌نویسی» با حضور هوشنگ گلمکانی، علیرضا عزیزی،  حسین معززی‌نیا و امید روحانی «حقوق مؤلف و نشر الکترونیک» با حضور مدیران انتشارات علمی فرهنگی و سایت خوشه و بررسی «وضعیت تصویر‌گری کتاب» با حضور اعضای انجمن تصویرگران کتاب کودک از جمله این نشست‌هایی است که در روزهای 15، 16 و 17 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

همچنین نشست «بررسی روند انتشار کتب ترانه» با حضور رسول یونان و افشین یدالهی،12 اردیبهشت ماه در سالن اصلی سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

دو نشست دیگر نیز در حوزه نشر، با عنوان‌های «کتاب‌های کمیک استریپ در ایران» با حضور بزرگمهرحسین پور و محمدرضا دوست‌محمدی و حمیدرضا پورنصیری و «ادبیات فانتزی و مخاطب» با حضور رضی هیرمندی، ویدا اسلامیه، محمدهادی محمدی در روزهای 13 و 18 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

برپایی نشست‌هایی با محور خانواده و فرهنگ با سخنرانی دکتر کیهانیان و دکتر قره‌چه‌داغی نیز از جمله برنامه‌های روزهای 17 و 21 اردیبهشت‌ماه در سرای اهل قلم است.

همچنین کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی با موضوع محله‌های تهران هر روز با حضور یک نویسنده، پذیرای علاقه‌مندان به این موضوع است.

کد خبر 20804

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز