همشهری آنلاین: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال علی مطهری از وزیر کشور در خصوص علت مرگ ستار بهشتی گفت که علی مطهری باید علت مرگ ستار بهشتی را از ملک‌الموت سوال کند.

قاضی پور

به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور در تذکری مستند به ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس، با انتقاد از طرح سوال علی مطهری از وزیر کشور در خصوص علت مرگ ستار بهشتی، گفت: خانواده بزرگ ناجا در 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مردم هستند البته کسی هم نمی‌تواند بگوید که ناجا صددرصد ایده‌آل است اما رییس مجلس هم امروز از عملکرد ناجا در ایام تعطیل تقدیر کرد.

وی افزود: ما هم معتقدیم که نباید اجازه دهد اتفاقاتی برای ایرانیان در داخل و خارج از کشور بیافتد اما از آقای علی مطهری سوال می‌کنم که آیا خبر دارید فرمانده ناجا با خاطیان برخورد کرد؟

قاضی‌پور ضمن تسلیت به خانواده ستار بهشتی، گفت: بهتر است علی مطهری علت مرگ ستار بهشتی را از ملک‌الموت سوال کند، این چه سوالی است که در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین،ستار بهشتی وبلاگ نویسی بود که به اتهام نگارش مطالبی با محتوای مجرمانه در وبلاگش از سوی پلیس فتا دستگیر شد، اما 10 روز پس از بازداشت، جسد وی تحویل خانواده‌اش گردید.

کد خبر 208149

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز