سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: طوفان شن همراه با گرد و غبار شدید مناطقی از امارات از جمله شهر دبی را دربرگرفته است به همین دلیل گردشگران ایرانی از دوشنبه 19 فروردین ماه تا کنون برای سفر به این شهر دچار مشکل شده‌اند.

طوفان در امارات

به گزارش مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دوبی، سرعت طوفان شن در امارات به 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده و گرد و غبار شدید میدان دید را به زیر 500 متر رسانده است. این طوفان پیش از امارات مناطقی از عربستان را تحت تأثیر خود قرار داده بود.

مدیر یکی از آژانس‌های گردشگری به مهر گفته است: از دوشنبه 19 فروردین ماه تا کنون پس از اعلام خبر وجود گرد و خاک در دوبی، بسیاری از مسافران و گردشگرانی که برای سفر چند روزه به این شهر امارات ثبت‌نام کرده بودند، سفر خود را به زمان دیگری موکول کردند از سوی دیگر دو روز است ثبت‌نامی برای این تورها نداشته‌ایم. اگر شدت گرد و خاک در دوبی ادامه داشته باشد، شاید بتوان گفت گردشگری این شهر برای چند روز فلج می‌شود.

فعالان دفاتر خدمات مسافرتی معتقدند کسانی که قصد گردش در شهرهای امارات را داشته‌اند فعلاً از ثبت‌نام خود منصرف شده‌اند اما همچنان عده دیگری که برای انجام کار به این کشور می‌روند، مجبور به دریافت ویزا و بلیت پرواز هستند.

کد خبر 208207
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز