همشهری آنلاین: دبیر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز با استقلال رأی و بدون هیچ‌گونه وابستگی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه رسمی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در دیدار نوروزی با کارکنان شورای نگهبان گفت: در شرایطی که گروهی از مردم از نظر اقتصادی و معیشتی وضعیت مناسبی ندارند باید به فکر مستمندان و مستضعفان هم بود. چه خوب است که صدا و سیما، در انعکاس برنامه‌های تحویل سال نو، تصاویر و جلوه‌هایی از زندگی فقرا، زنان سرپرست خانوار، کودکان یتیم و... را نیز نشان بدهد تا مردم ضمن شکر نعمت‌هایی که در اختیار دارند به فکر اقشار ضعیف و کم‌درآمد هم باشند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: تجلی حماسه سیاسی، انتخابات است. انتخابات ریاست‌جمهوری از مهم‌ترین جلوه‌های حضور مردم در حماسه سیاسی است. شورای نگهبان در این انتخابات نیز انشاءالله با استقلال رأی و بدون هیچ‌گونه وابستگی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تجلیل از بصیرت و آگاهی مردم کشورمان گفت: شورای نگهبان افراد واجد صلاحیت را برای حضور در رقابت‌ها، معرفی خواهد کرد. اما این مردم هستند که باید با بررسی‌ دقیق، بهترین فرد را برای این مقام انتخاب کنند.

آیت‌الله جنتی درباره مسئولیت شورای نگهبان و نیز کارکنان این نهاد در امر انتخابات نیز گفت: اعضای شورای نگهبان، کارکنان این نهاد و نیز مجموعه ناظران انتخابات، باید الگو باشند و به انجام دقیق وظیفه قانونی بپردازند.

کد خبر 208216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز