مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آْنلاین: آرم‌های طرح ترافیک به طور کامل از شهریور مقابل در منازل به افراد واجد شرایط تحویل می‌شود.

غلامحسین زمان آبادی رئیس اداره صدور آرم ترافیک شهرداری تهران هدف از این اقدام را جلوگیری از رفت و آمد متقاضیان در شهر بیان کرد و افزود: این آرم ها از اول مهر دارای اعتبار خواهد بود.

وی گفت: با مراجعه ماموران ویژه به منازل متقاضیان واجد شرایط و پس از تکمیل فرم و اخذ مدارک، بدون نیاز به حضور متقاضیان مراحل صدور آرم طی و برای شهروندان ارسال خواهد شد.

رئیس اداره صدور آرم ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه سقف صدور آرم‌های طرح ترافیک امسال تغییری نخواهدکرد گفت: برای آنکه محدوده ترافیک کارکرد خود را از دست ندهد به هیچ وجه نباید میزان صدور آرم افزایش یابد.

زمان آبادی افزود: نام نویسی برای دریافت آرم ورود به محدوده طرح ترافیک برای افراد و نهادهایی که دارای سهمیه ویژه هستند از نیمه دوم خرداد و برای دیگر افراد حقیقی و حقوقی از مرداد آغاز خواهد شد.

وی همچنین در باره نحوه توزیع آرم طرح ترافیک برای خبرنگاران گفت: با مراجعه نمایندگانی از اداره صدور آرم طرح ترافیک شهر تهران به نشریات و خبرگزاری ها، سهمیه هر نشریه و خبرگزاری و فهرستی از خبرنگاران واجد شرایط تهیه می‌شود که پس از اخذ مدارک مورد نیاز و طی شدن مراحل صدور، آرم های طرح ترافیک به متقاضیان تحویل خواهد شد.

کد خبر 20836

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز