به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی ا ین سازمان با بیان این مطلب افزود: ملاک عملکرد شرکتهای هواپیمایی رضایتمندی هموطنان است و این سازمان به عنوان ابزار حاکمیت دولت در بخش حملونقل هوایی، بدون تردید در دفاع از حقوق مسافران پروازها کوتاهی نخواهد کرد.
وی افزود: این سازمان از پروازهایی که از ایمنی کامل برخوردار نیستند، جلوگیری میکند و به شرکتهای هواپیمایی برای بکارگیری مکانیزمها جهت کاهش تاخیر در پروازها، توصیههای لازم را ارایه کرده است.
جعفرزاده اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری در برخورد با شرکتهایی که سهلانگاری آنها به اعتراض و نارضایتی مردم در ترمینالها منجر شود، از ابزارهای قانونی خود استفاده خواهد کرد.
وی در پایان گفت: در صورت بیتوجهی شرکتهای هواپیمایی به اخطارهای قانونی، به منظور جلب رضایت مسافران، این سازمان از واگذاری مسیرهای پروازی به اینگونه شرکتها خوداری میکند.