دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

تهیه‌کننده سریال «پایتخت 1 و 2» پس از تأکید معاون سیما برای ساخت سری سوم این سریال، درباره سوژه‌یابی توسط محسن تنابنده، خاطرنشان کرد: آقای تنابنده به‌دنبال سوژه و طرح خوب برای سری سوم می‌گردد اما هنوز هیچ طرحی به قطعیت نرسیده، بنابراین فعلا در مرحله فکر کردن است.

سریال پایتخت 2

 الهام غفوری در گفت‌وگویی که با ایسنا داشت، با بیان اینکه مردم نسبت به پایتخت2 لطف داشتند، اظهار کرد: قصه سری سوم باید با احتیاط بیشتری پیش برود، چرا که موفقیت پایتخت 1 و 2 کارمان را برای سری سوم خیلی مشکل می‌کند.

از یک لحاظ هم خوشحالیم که پایتخت2 مثل سری اول موفق شد و در مقابل نگران هستیم که آیا سری سوم مجموعه می‌تواند توقع مردم را برآورده کند یا خیر؟ بنابراین معاون سیما هم طبق اعلامی که در زمینه ساخت سری سوم داشتند، گفتند که دوستان باید خودشان را آماده کنند، مسئولیت ما در قبال مردم قطعا مشکل‌تر خواهد شد چرا که باید برای «پایتخت3» به یک قصه جذابی برسیم تا براساس قصه بتوانیم فیلمنامه خوبی بنویسیم.

وی افزود: قبل از پخش پایتخت2 نگران بودیم که این مجموعه نتواند مثل سری اول موفق باشد اما خوشبختانه مردم به پایتخت2 لطف داشتند ولی لطف آنها کارمان را برای ساخت سری سوم سخت‌تر می‌کند؛ چرا که قطعا انتظارشان بالاتر می‌رود. او تأکید کرد: خودمان هم دلمان می‌خواهد قصه خوبی برای سری سوم پایتخت داشته باشیم؛ بنابراین باید با احتیاط بیشتری عمل کنیم که این کار مدتی زمان می‌برد تا به طرح‌های جذابی دست پیدا کنیم و سپس کار را شروع کنیم.

کد خبر 211573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز