سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۵
۰ نفر

سحر دولتشاهی با اشاره به اینکه به همکاری با کارگردان‌های جوان تئاتر علاقه‌مند است، عنوان کرد که نمایش «خانه سربی» روایتی پیچیده از رابطه انسان‌ها را به تصویر می‌کشد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیرش در زمینه تئاتر به مهر گفت: این روزها مشغول تمرین نمایش خانه سربی به کارگردانی علی نرگس‌نژاد هستم و این نمایش قرار است به‌زودی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برود. نرگس‌نژاد را از قبل می‌شناختم و کارهایش را دوست داشتم، مخصوصا نمایش «جیره‌بندی پر خروس برای سوگواری»، او نیز کارهای قبلی من را دیده بود و پیشنهاد همکاری به من داد. از آنجا که من مدتی در سفر بودم، نمایشنامه را از طریق ای‌میل دریافت کردم و از آن خوشم آمد و البته دیرتر از بقیه بازیگران به گروه پیوستم. وی افزود: یک دیوانگی خوب در متن‌های نرگس‌نژاد است که من آن را دوست دارم.

او فضایی در آثارش به‌وجود می‌آورد که بر کل کار غالب است. برای پذیرفتن این نقش نیز علاوه بر حضور کارگردان و متن خوب نمایشنامه، حضور عوامل حرفه‌ای نیز مزید بر علت شد، چون قطعا هیچ‌گاه با یک فاکتور سر کار نمی‌روم و بسیاری از موارد را برای پذیرفتن یک نقش درنظر می‌گیرم. بازیگر طلا و مس ادامه داد: در نمایش خانه سربی با دوستان حرفه‌ای و درجه‌یکی همکاری می‌کنم که باعث خرسندی است. جنس روابط آدم‌ها در این نمایش بسیار پیچیده و جذاب است. در نمایش خانه سربی با داستانی چند‌لایه همراه با ادبیاتی خاص و جذاب روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه مایل نیست درباره نقش خود در این نمایش توضیحی بدهد، درباره همکاری با کارگردان‌های جوان گفت: بسیار علاقه‌مند به همکاری با کارگردان‌های جوان و خوشفکر هستم. تا‌کنون با کارگردان‌هایی ازجمله آتیلا پسیانی همکاری کرده‌ام اما یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کارهای زندگی‌ام با امیررضا کوهستانی در «تجربه‌های اخیر» و رضا گوران در نمایش «جاده طولانی مارپیچ» بوده است. دولتشاهی تجربه حضور در نمایش‌های «مادمازل ژولی» آتیلا پسیانی، «زائر» و «بی‌شیر و شکر» حمید امجد، «هی مرد گنده گریه نکن» جلال تهرانی و«زنی از گذشته» محمد عاقبتی ‌ را در کارنامه دارد.

کد خبر 211739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز