سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

گروه حوادث: پیدا شدن جسد سوخته مردی در منطقه‌ای کوهستانی در استان ایلام، پلیس را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرده است.

جسد این مرد در آخرین جمعه فروردین‌ماه توسط شهروندان در منطقه‌ای کوهستانی و جنگلی در بخش هلیلان استان ایلام پیدا شد و به‌دنبال آن تیم‌هایی از کارآگاهان جنایی راهی این محل شدند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که حدود دو‌تا‌پنج روز از مرگ مرد ناشناس که 30تا 45ساله است می‌گذرد. مأموران در ادامه متوجه شدند که هیچ آثاری از درگیری و رد خون در محل پیدا شدن جسد وجود ندارد و این یعنی جنایت در محل دیگری رخ داده و عامل یا عاملان جنایت بعد از قتل جسد را به منطقه کوهستانی منتقل و در آنجا رها کرده‌اند.

از آنجا که جسد کاملا سوخته بود و هیچ سرنخ یا مدرکی به‌دست نیامد که هویت مقتول را مشخص کند، به دستور حسن‌وند، رئیس دادگاه بخش هلیلان جسد به پزشکی‌قانونی انتقال یافت و تنها نشانه‌ای که در ادامه بررسی‌ها به‌دست آمد این بود که آثار عمل جراحی باز قلب در قفسه سینه مقتول وجود دارد.

از آنجا که اثری از ضربات چاقو یا اصابت گلوله روی بدن مقتول پیدا نشده این فرضیه که وی بر اثر خفگی یا مسمومیت به قتل رسیده، مدنظر قرار گرفته است و در حال حاضر تلاش متخصصان پزشکی قانونی برای مشخص کردن علت مرگ قربانی ادامه دارد. با توجه به اینکه هیچ نشانه‌ای برای شناسایی هویت مقتول به‌دست نیامده است، قاضی حسن‌وند از کسانی که توانسته‌اند مقتول را با استفاده از مشخصات ذکر‌شده شناسایی کنند خواسته است با دادگاه بخش هلیلان در استان ایلام تماس بگیرند.

کد خبر 211844
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز