شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: خسرو دانشجو یکی از اعضای جدید شورای شهر تهران از شروع مذاکرات رسمی درباره انتخاب شهردار خبر دارد.

خسرو دانشجو عضو و سخنگو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: طبق قانون فعالیت شوراها، ‌انتخاب شهردار نخستین دستور جلسه شورای جدید شهر تهران است.شورای شهر یکشنبه 16 اردیبهشت در دومین جلسه کاری خود درباره آن بحث خواهد کرد.

دانشجو افزود: غیر از آقای قالیباف، افراد دیگری نیز برای تصدی پست شهرداری تهران مطرح هستند که عده‌ای از آنان داوطلب این کار شده و عده‌ای دیگر را نیز به شورا معرفی کرده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با رد هر گونه مذاکره این شورا بصورت جمعی و یا اعضاء شورا به صورت انفرادی با احزاب مختلف برای انتخاب شهردار تهران تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران معتقدند انتخاب شهردار باید در فضایی آرام و بدور از هر گونه فشار و رایزنی و با استقلال کامل صورت گیرد و انتظار مردم هم جز این نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای جدید علاوه بر آقای قالیباف شهردار فعلی، صلاحیت کاندیداهای مختلف را نیز بررسی و بهترین فرد را انتخاب خواهد کرد.

خسرو دانشجو در عین حال از فعالان سیاسی و رسانه‌ها خواست که اجازه دهند شورا بنا بر اختیارات خود و در فضایی آرام نخستین دستور جلسه خود را که انتخاب شهردار است انجام دهدو به نفع شهر تصمیم بگیرد.

کد خبر 21217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز