شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: خسرو دانشجو یکی از اعضای جدید شورای شهر تهران از شروع مذاکرات رسمی درباره انتخاب شهردار خبر دارد.

خسرو دانشجو عضو و سخنگو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: طبق قانون فعالیت شوراها، ‌انتخاب شهردار نخستین دستور جلسه شورای جدید شهر تهران است.شورای شهر یکشنبه 16 اردیبهشت در دومین جلسه کاری خود درباره آن بحث خواهد کرد.

دانشجو افزود: غیر از آقای قالیباف، افراد دیگری نیز برای تصدی پست شهرداری تهران مطرح هستند که عده‌ای از آنان داوطلب این کار شده و عده‌ای دیگر را نیز به شورا معرفی کرده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با رد هر گونه مذاکره این شورا بصورت جمعی و یا اعضاء شورا به صورت انفرادی با احزاب مختلف برای انتخاب شهردار تهران تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران معتقدند انتخاب شهردار باید در فضایی آرام و بدور از هر گونه فشار و رایزنی و با استقلال کامل صورت گیرد و انتظار مردم هم جز این نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای جدید علاوه بر آقای قالیباف شهردار فعلی، صلاحیت کاندیداهای مختلف را نیز بررسی و بهترین فرد را انتخاب خواهد کرد.

خسرو دانشجو در عین حال از فعالان سیاسی و رسانه‌ها خواست که اجازه دهند شورا بنا بر اختیارات خود و در فضایی آرام نخستین دستور جلسه خود را که انتخاب شهردار است انجام دهدو به نفع شهر تصمیم بگیرد.

کد خبر 21217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز