همشهری آنلاین: فینا (فدراسیون جهانی شنا) طی دعوتنامه‌هایی جدا گانه از دو داور کشورمان جهت قضاوت در مسابقات بین‌المللی و جهانی در سال 2013 دعوت به عمل آورد.

Fina Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، فینا طی دعوتنامه‌ای از مسعود رضوانی به عنوان داور بی‌طرف جهت قضاوت در پانزدهمین دوره مسابقات واترپلوی قهرمانی مردان جهان که در تیر ماه جاری در بندر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود دعوت کرده است.

شایان ذکر است در مسابقات واترپلوی قهرمانی جهان تنها 8 داور بی‌طرف حضور دارند که فدراسیون جهانی از قاره آسیا مسعود رضوانی، داور بین‌المللی کشورمان را به همراه یک داور از ژاپن انتخاب کرده است.

رضوانی پیش از این نیز از سوی فینا برای قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان (2011 چین) و مسابقات قهرمانی جوانان جهان (2012 استرالیا) دعوت شده بود.

همچنین فینا از نادر غفوری، یکی دیگر از داورهای بین‌المللی کشورمان به عنوان داور بی‌طرف جهت حضور در چهارمین دوره مسابقات فینا تورفی مردان که از این هفته در کویت برگزار می‌شود دعوت به عمل آورده است.

غفوری نیز در کارنامه کاری خود علاوه بر قضاوت در مسابقات فینا تورفی، سابقه قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان (2009 ایتالیا) و انتخابی المپیک (2007 رومانی) را دارد.

کد خبر 212560
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز