یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد که وزیر اطلاعات برای توضیح درباره بازداشت حسین موسویان روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت به این کمیسیون می‌آید.

علاءالدین بروجردی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران درخصوص بازداشت حسین موسویان عضو ارشد تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای گفت: وقتی خبر بازداشت موسویان را شنیدیم با مسئولان وزارت اطلاعات تماس گرفتیم و از آنها خواستیم تا با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص دلایل این بازداشت توضیح دهند.

وی با بیان اینکه منتظر هستیم تا در این زمینه اطلاعات دقیق را بگیریم و بعد اطلاع رسانی کنیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولیت این اقدامات بر عهده وزارت اطلاعات است و وزیر اطلاعات هم عضو دولت پاسخگوست، ما می‌توانیم در این زمینه از وزیر اطلاعات سؤالات خود را بپرسیم.

علاء‌الدین بروجردی همچنین در گفتگو با ایرنا گفت: اگر در جمهوری اسلامی ایران اقدام این گونه‌ای صورت می‌گیرد به طور قطع بر مبنای شواهد و قرائن است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نیازی به پیشداوری نیست، افزود: وزارت اطلاعات در زمینه اقدامی که انجام می‌دهد، به افکار عمومی توضیح خواهد داد.

مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم از فراخوان وزیر اطلاعات برای ادای توضیحات درباره بازداشت سخنگوی تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای به این کمیسیون خبر داد. 

کاظم جلالی در پایان نشست بعدازظهر یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به خبرنگاران گفت: در این نشست درباره دستگیری سید حسین موسویان، بحث مفصلی صورت گرفت و اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را طرح کردند.

کد خبر 21343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز