همشهری آنلاین: اسامی داوران و کادر اجرایی بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) از یکم تا ششم خرداد ماه 92 در 890 کیلومتر در بالاترین سطح تورهای آماتوری جهان سطح 2-2 با جایزه 50 هزار یورویی برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در مسیر استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و در 6 مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله نخست رکاب‌زنان مسیر 128 کیلومتر تبریز به مراغه را روز چهارشنبه (1 خرداد) رکاب خواهند زد.

مرحله دوم در مسیر مراغه به ارومیه خواهد بود. رکاب‌زنان در این مرحله مسیر 194 کیلومتر را طی خواهند کرد و در مرحله سوم مسیر ارومیه به خوی را به مسافت 126 کیلومتر پا خواهند زد.

مرحله چهارم در مسیر خوی به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 152 کیلومتر، مرحله پنجم در مسیر سنگین 191 کیلومتری و کوهستانی منطقه آزاد تجاری ارس به طرف پیست اسکی سهند تبریز و مرحله نهایی تور در داخل شهر تبریز به صورت "کریتیریوم" به مسافت 100 کیلومتر پیگیری خواهد شد.

جمال‌الدین محمود از مالزی ناظر اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری بر بیست و هشتمین دوره این تور خواهد بود و نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور برای دومین سال متوالی، لودیگ گالاند از فرانسه نماینده شرکت فتو فینیش ، مارتین بروین از هلند برای سومین سال متوالی و مجید ناصری از ایران داوران بین‌المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در این دوره حضور خواهند داشت.

همچنین در این دوره از رقابت‌ها محمود وفایی، اسد هاشم‌وند، غلامعلی تاج‌احمدی، بهنام علیاری، رسول هاشم کندی، یداله هوشیار، جعفر رنجبران، ناصر هوشیار، مرتضی قویدل، سعید فقیه، مجتبی رحمانی، وهاب قیامی، مجید ناصری، ماراتین بران، محمد خوش‌مرام، پیمان رجعتی، رضا شیخ‌الاسلامی، غلامحسین عبدالهی، کرم گلعنبر و مهدی فریدی به عنوان داور و کادر اجرایی حضور دارند.


در دوره گذشته این مسابقات و در رده‌بندی تیمی مجموع شش مرحله تور، تیم‌های پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد و تیم حرفه‌ای آندولسیای اسپانیا به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفته بودند.

 

کد خبر 213548
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز