همشهری آنلاین: سریع‌ترین دونده ایران در مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ آسیا در تایلند به مقام قهرمانی دست یافت.

R.Ghasemi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، رضا قاسمی، ملی‌پوش المپیکی کشورمان در ماده 100 متر با ثبت رکورد 10 ثانیه و 32 صدم ثانیه توانست مدال طلا را تصاحب کند. قاسمی در مرحله اول این رقابت‌ها مدال برنز را در این ماده کسب کرده بود.

دونده چینی که در مرحله اول این مسابقات به مدال طلا دست یافته بود، در این مرحله با ثبت رکورد 10 ثانیه و 56 صدم ثانیه در مکان چهارم جای گرفت و دوندگانی از عمان در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است؛ سجاد هاشمی، دونده 400 متر و المپیکی کشورمان و امین حسین‌زاده رهبر، ملی‌پوش پرش ارتفاع به دلیل گرمازدگی و بیماری از حضور در این مسابقات بازماندند.

همچنین حسین کیهانی، نماینده کشورمان در ماده 3000 متر با ثبت رکورد 8 دقیقه و 19 ثانیه و 33 صدم ثانیه توانست به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کند. وی در مرحله اول این رقابت‌ها در ماده 5000 متر در مکان هفتم جای گرفته بود.

احمد فرود، دیگر نماینده ایران در این ماده بود که نتوانست به خط پایان برسد.

در ماده 110 متر مانع روح‌اله عسگری با رکورد 14 ثانیه و 13 صدم ثانیه به مقام چهارم رسید. عبدالعزیز الماندیل از کویت با زمان 13 ثانیه و 69 صدم ثانیه اول شد و ورزشکاران تایلند و هند به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان مریم طوسی در ماده 400 متر با ثبت رکورد 55 ثانیه و 77 صدم ثانیه به مقام چهارمی دست یافت. طوسی در مرحله اول این رقابت‌ها پنجم شده بود.

در ماده 100 متر نیز فرزانه فصیحی در فینال B توانست به رتبه پنجم برسد، اما در رده‌بندی نهایی با رکورد 12 ثانیه و 46 صدم ثانیه جایگاه هفدهم این ماده را به خود اختصاص داد.

 

کد خبر 213559
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز