وی در این مقاله میکوشد نگاهی دیگر گونه و عمیق به فراگرد هوشمندسازی ارتباطی در روابطعمومی داشته باشد.
شکری خانقاه معتقد است: تضمین تاثیرگذاری پیام بر جامعه مخاطب و دستیابی به فرهنگ و رفتار موردنظر در بین گروههای مختلف مخاطب که هدف اصلی فرایند ارتباطی محسوب میشوند نیازمند برنامهریزی استراتژیک ارتباطی و تفکرهوشمندانه در روابطعمومی است. وی تأکید میکند روابطعمومی هوشمند، پویـا و کارآمد، روابطعمومیای است که بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان، برنامه ارتباطی راهبردی منطقی و هوشمندانهای طراحی و ارایه و عملیاتی کند.
نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی ادامه میدهد: آنچه قبل از هر اقدامی باید مدنظر مدیران هوشمند روابطعمومی قرار گیرد توجه به شاخصها و معیارهای هوشمندسازی، استانداردسازی و حرفهایگرایی در روابطعمومی هوشمند است.
علاقمندان به حضور در هشتمین همایش روابطعمومی الکترونیک میتوانند از طریق سایت www.eprcenter.ir نسبت به دریافت فرم ثبتنام و تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.
این همایش در تاریخ 28 اردیبهشتماه و به عنوان یکی از برنامههای نخستین هفته روابطعمومی کشور (27 اردیبشهت لغایت دوم خردادماه) با حضور اساتید ارتباطات و روابطعمومی، مدیران اجرایی، کارشناسان، فعالان و علاقهمندان حوزههای مختلف رسانه و ارتباطات برگزار میشود.