همشهری آنلاین: دومین روز پنجاه و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز جهان به پایان رسید و همه نمایندگان کشورمان پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی به عنوان نفر نخست گروه‌های خود، از راه‌یابی به جدول اصلی رقابت‌ها باز ماندند.

Nima.Alamyan

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه بازی‌های انفرادی بانوان، محجوبه عمرانی با رنکینگ 538، در مصاف با نادن الداوالاتلی از مصر با رنکینگ 273 با نتیجه 4-0 شکست خورد.

ندا شهسواری نیز با رنکینگ 475 همزمان با عمرانی به مصاف سیون لی ایزابلا از سنگاپور با رنکینگ 212 رفت وبا نتیجه 4-0 برابر حریف خود متوقف شد.

همچنین مهران احدی به مصاف پاول پلاتونوف از بلاروس با رنکینگ 160 جهان رفت و طی یک دیدار حساس، پایاپای و نفس‌گیر در حالی که می‌توانست پیروز میدان باشد 3-4 از حریفش که نفر سوم کشور خود در رنکینگ جهانی نیز بود، شکست خورد.

همزمان با احدی، نیما عالمیان که امید زیادی در این رقابت‌ها به او بود، برابر حریف خود، یوروس اسلاتینسک از اسلواکی با رنکینگ 386 جهان به میدان رفت و در حالی که دو گیم نخست را از آن خود کرده بود، در نهایت با نتیجه 2-4 مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


بر این اساس تنها امید کاروان کشورمان در پیکارهای انفرادی به نوشاد عالمیان، مرد شماره یک تنیس روی میز ایران، و در رقابت‌های دو نفره به تیم برادران عالمیان و تیم ندا شهسواری و محجوبه عمرانی خواهد بود.

 

کد خبر 214371
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز