گروه حوادث: راننده پژو، دختر 13ساله‌ای را ربود تا وی را تسلیم نیت شوم خود کند اما پیش از اجرای نقشه‌اش به دام پلیس افتاد.

هفته گذشته نگهبان پارکی در شمال شرق تهران صدای فریادهای دختر نوجوانی را شنید که از مردم کمک می‌خواست. او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد مأموران راهی پارک مورد نظر شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که مرد جوانی، دختر دانش‌آموزی را ربوده تا وی را تسلیم نیت شوم خود کند. مأموران در نخستین مرحله به تحقیق از گروگان پرداختند. وی به مأموران گفت:

ساعتی پیش، از مدرسه تعطیل شدم. در حال رفتن به خانه‌ام بودم که ناگهان راننده یک خودروی پژو206 از ماشین پیاده شد. درحالی‌که کوچه خلوت بود و کسی تردد نداشت به سمتم آمد و با تهدید مرا سوار ماشینش کرد. وی ادامه داد: پسر جوان بعد از آن وارد پارک شد و قصد داشت مرا تسلیم نیت شوم خود کند اما من که به‌شدت وحشت کرده بودم با داد و فریاد از مردم کمک خواستم تا اینکه نگهبان به داد من رسید و پلیس را خبر کرد.

وسوسه‌های سیاه

بعد از اظهارات این دختر نوجوان مأموران راننده پژو را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها به مأموران گفت: در خیابان در حال گذر بودم که یکدفعه چشم‌ام به دختر نوجوان افتاد و با توجه به اینکه خیابان کاملا خلوت بود وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد. به همین‌خاطر وی را ربودم اما پیش از اجرای نقشه شوم به دام پلیس افتادم.این پسر 28ساله که سابقه‌داراست بعد از اعترافات اولیه با دستور قاضی بخشوده بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات از وی برای افشای جرائم احتمالی دیگر ادامه دارد.

کد خبر 215811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز