همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: فردا 8 خرداد ماه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و دامنه‌های البرز در استان‌های مازندران، سمنان و گلستان به سبب بارش باران، رعدوبرق آب گرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود.

تسنیم نوشت: عبدالرضا امیدوارشهری مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای 2 روز آینده در برخی استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمالی کشور افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز این بارش‌ها به صورت پراکنده در بخش‌هایی از مرکز کشور نیز رخ خواهد داد. همچنین از بعدازظهر امروز و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی استانهای واقع در جنوب غرب و غرب کشور باد و گردوخاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: در روز پنجشنبه بارش‌های پراکنده در نوار شمالی کشور پیش‌بینی شده و طی روزهای پنجشنبه و جمعه خلیج‌فارس مواج است. همچنین هوای پایتخت فردا کمی ابری در پاره‌ای نقاط افزایش ابر و احتمال رگبار و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از بعدازظهر امروز در استان‌های آذریجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و البرز و در روز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و دامنه‌های البرز در استان‌های مازندران، سمنان و گلستان به سبب بارش باران گاهی با وزش باد، رعدوبرق و احتمالا تگرگ، آب گرفتگی معابر عمومی و ایجاد خسارت پیش‌بینی می‌شود.

امیدوارشهری بیان کرد: طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس به سبب افزایش سرعت باد مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 216387
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز