شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

در مبادلات دیروز فرابورس، سرمایه‌گذاران در مجموع 50 میلیون سهم و اوراق را در 17 هزار و 72نوبت به ارزش یک هزارو 55 میلیارد ریال جابه‌جا کردند.

به گزارش همشهری، در میان شرکت‌های فرابورس مجتمع سیمان غرب آسیا با معامله بیش از 6میلیون سهم، بیشترین حجم معاملات را به‌خود اختصاص داد و پس از آن نفت ایرانول با5.4 میلیون حجم معامله، در رتبه دوم قرار گرفت. این در حالی است که افرانت کمترین حجم معاملات را داشت و 185سهم آن توسط سهامداران خرید و فروش شد و درنهایت با افت اندک هر سهم به نرخ 19هزارو 300ریال رسید. شرکت‌های مهندسی ساختمان تأسیسات راه‌آهن، صنعت روی زنگان و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی هم بیشترین رشد قیمت را کسب کردند و سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، پالایش نفت شیراز و تهران بیشترین کاهش را داشتند.

سهام پتروشیمی جم در بازار دوم فرابورس

اداره پذیرش فرابورس از درج شرکت پتروشیمی جم و پالایش نفت کرمانشاه در بازار دوم خبر داد.به گزارش همشهری، شرکت پتروشیمی جم پس از احراز شرایط پذیرش با سرمایه 4هزارو 800میلیارد ریال به‌عنوان هشتادمین نماد معاملاتی و بیست‌وهشتمین شرکت در بازار دوم درج شد.

این شرکت در حوزه محصولات شیمیایی فعال است. سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و شیمیایی تأمین، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از سهامداران این شرکت هستند.

شرکت پالایش نفت کرمانشاه هم با سرمایه 134میلیارد و 878میلیون و600هزار ریال در بازار دوم درج شد و شرکت‌های ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران وکارگزاری سهام عدالت از سهامداران عمده آن محسوب می‌شوند.

کد خبر 216954
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز