همشهری‌آنلاین: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنده انتخابات ملت ایران هستند و هر کسی رای بیشتری بیاورد، مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارد.

فارس نوشت: سیدمحمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد لرزاده پس از به صندوق انداختن رای خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌امروز یک روز ملی است و این انتخابات زندگی مردم را نوسازی می‌کند. امروز مردم مسئولیت قلبی خود نسبت به نظام اسلامی را به جا می‌آورند.

وی افزود: بصیرت باعث حضور گسترده مردم در انتخابات شده و این انتخابات فاصله غنی و فقیر را کم می‌کند.

غرضی تاکید کرد: برنده انتخابات ملت ایران است و هر کسی که رای بیاورد وظیفه سنگین‌تری دارد. امروز مردم دوباره نظام اسلامی را می‌سازند.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورتی که رای نیاورد چه می‌کند، گفت: به کارهای گذشته خودم برمی‌گردم و هر کسی باید به رای مردم احترام بگذارد.

غرض تاکید کرد: نظرسازی‌ها و نظر سنجی‌های گروه‌های سیاسی اهمیتی ندارد و هر چه که از طرف وزارت کشور و شواری نگهبان اعلام شد مورد تایید همه است.

وی گفت: مردم امنیت کشور و انتخابات را تامین کرده‌اند و این امنیت محصول نفوذ متدین مردم است که به حقوق هم وفادارند و هیچ کس نمی‌تواند آن را بر هم بزند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در خصوص دشمنی آمریکا با ایران گفت:‌ امروز ملت ایران ثابت می‌کند که با قدرت نرم‌افزاری انتخابات، در مقابل قدرت سخت‌افزاری آمریکا می‌ایستد. آمریکا هیچ چیز ما را قبول ندارند آنها فقط کودتاچی و دشمن‌تراشند اما امروز شمشیر آنها غلاف شده است.

غرضی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی درصدر قدرت‌های جهان است، افزود: انشاءالله 55 میلیون نفر پای صندوق‌های رای می‌آیند و خداوند قلوب مردم را به سمت کسانی که برایشان خادمند و می‌توانند موفق عمل کنند هدایت کند.

کد خبر 218652
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز