شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی که زمانی گفته بود نمی‌خواهد فقط فرانسوی - روسی باشد، می‌گوید 7پاسپورت در جیبش دارد.

ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسه


به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ژرار دوپاردیو که اوایل سال 2013شهروندی‌اش از فرانسه را ترک کرد و به تابعیت روسیه درآمد، می‌گوید که 7پاسپورت برای کشورهای مختلف دارد و با این کار بیشتر می‌خواهد تلاش کند تا مجبور به گرفتن ویزا نشود. این بازیگر که به تازگی تبعه روسیه شده است، می‌گوید: من خودم را به‌عنوان انسانی آزاد و شهروند دنیا تلقی می‌کنم.

طی ماه‌های دسامبر 2012و ژانویه امسال این نامزد اسکار با تصویب لایحه ابرمالیات‌ها برای افراد بسیار ثروتمند مقابله کرد و در نهایت پس از بحث‌های عمومی که به‌دنبال آن برانگیخته شد و نخست‌وزیر ژان مارک آیرو را وارد موضوع کرد، به ترک کردن شهروندی فرانسه توسط دوپاردیو منجر شد. پرداخت این مالیات‌های سنگین برای درآمدهای بالا در نهایت تصویب نشدند اما ضربه وارد شده بود و دوپاردیو هم کشورش را به سوی مناطقی برفی‌تر ترک کرد.

با وجود اینکه او بعد از درگیری‌ها و برخوردی که در رسانه‌ها نشان داده بودند اعلام کرد که دیگر با کسی مصاحبه نمی‌کند، به تازگی با یکی از مجله‌های فرانسوی مصاحبه‌ای مفصل انجام داده و در آن اعلام کرده که به‌دلیل اینکه یک بازیگر است، به هیچ وجه از حرف‌هایی که درباره‌اش زده‌اند ناراحت نشده و تأثیری رویش نداشته است. او همچنین از رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین دفاع کرد.

کد خبر 219806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز