همشهری آنلاین: نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای ستاد انتخاباتی خود با اشاره به ویژگی‌های انتخابات 92 گفت: انتخابات 92 سلامت انتخابات را بیمه کرد و پرونده شبهه تقلب و تخلف را برای همیشه بست.

محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه در مراسم تقدیر و تشکر از ستادهای مرکزی و استانی خود که در جنت‌آباد تهران برگزار شد اظهار داشت: شور و انگیزه بالای ستادهایم به خصوص جوانان همواره برای من خوشنودکننده بوده است.

وی بی‌انگیزگی کامل بخشی از جوانان برای مشارکت در انتخابات و همچنین توهم شکست برخی از اصلاح‌طلبان را دلیل اصلی کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری برشمرد.

اهم اظهارات محمدرضا عارف به نقل از فارس از این قرار است:

  • اینکه آفت یک جریان سیاسی توهم شکست است. هنگامی که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شدیم فضای دانشگاه‌ها تغییر کرد و در دانشگاه‌ها صمیمیت، نشاط و همدلی ایجاد شد.
  • مبنای من برای ادامه حضورم در انتخابات ریاست جمهوری اجماع بوده است.‌ بنده اجماع را در ضرورت حیات اصلاح‌طلبان می‌دانستم و در آن مقطعی که اصلاح‌طلبان توهم شکست را داشتند و نمی‌دانستند چه کنند، وارد رقابت‌ها شدند.
  • این انتخابات 92 سلامت انتخابات را بیمه کرد و پرونده شبهه تقلب و تخلف را برای همیشه بست.
  • باید 27 درصدی که در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت نداشتند را با برنامه‌ریزی به حضور در انتخابات‌های بعدی ترغیب کرد.
  • ما برای ایجاد شدن این فضا هزینه‌های بسیاری داده‌ایم و جریانات سیاسی باید اختلافات را کنار بگذارند و این فضای برد برد را تا انتها نگه دارند.
  • ‌همه اصلاح‌طلبان و جریانات سیاسی وظیفه دارند که به دولت آقای روحانی کمک کنند چرا که دولت روی کار آمده باید مقتدر باشد و باید کمک کنیم آقای روحانی دولتی شایسته‌سالار و مقتدر ایجاد کند.
  • باید حق رئیس جمهور منتخب را در انتخاب همکاران خود به رسمیت بشناسیم تا بتواند همکاری همراه و همدل انتخاب کند.
کد خبر 219994
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز