همشهری‌آنلاین: دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد رسانه‌های اجتماعی در سازمان همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان با حضور اساتید، کارشناسان و فعالان رسانه‌های اجتماعی یک‌شنبه 9 تیرماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.

روز رسانه‌های اجتماعی

به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه‌سازی و شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه‌های اجتماعی فراهم نماید.

محورهای همایش
  • کارکردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها
  • طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی
  • فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانه‌های اجتماعی
  • تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها
  • بررسی علل و موانع بکارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی
  • استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی
  • روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه
  • تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجی
  • راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی

این همایش با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرکز ملی فضای مجازی و شرکت ریباز برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان می‌توانید به آدرس http://smday.ir/#speaker مراجعه کنید.

کد خبر 220891
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز