به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینهسازی و شناخت ظرفیتها، فرصتها، راهکارهای و کاربردهای رسانههای اجتماعی فراهم نماید.
محورهای همایش- کارکردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها
- طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی
- فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانههای اجتماعی
- تبلیغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها
- بررسی علل و موانع بکارگیری رسانههای اجتماعی در سازمانهای ایرانی
- استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی
- روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه
- تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجی
- راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی
این همایش با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرکز ملی فضای مجازی و شرکت ریباز برگزار میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان میتوانید به آدرس http://smday.ir/#speaker مراجعه کنید.