جاذبه‌های گردشگری برجای مانده از شوروی سابق در کشورهای مولداوی، بلغارستان و رومانی در قالب یک بسته گردشگری به صنعت توریسم هر سه کشور رونق بیشتری می‌دهند.

گردشگری - آسیای میانه

 شبکه خبری ریانووستی با انتشار این خبر که در ایسنا نیز منتشر شده است اعلام کرد: مدیران ارشد صنعت گردشگری کشورهای مولداوی، بلغارستان و رومانی که در دهه‌های گذشته در حاکمیت اتحاد جماهیر شوروی سابق بودند، در قالب یک بسته گردشگری مشترک، گردشگران را به تماشای جاذبه‌های گردشگری برجای مانده از آن دوران و جنگ سرد می‌برند.

صنعت گردشگری از سال‌ها قبل و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق یکی از ارکان اقتصاد کشورهای مولداوی، بلغارستان و رومانی محسوب می‌شود و این کشورها به‌دلیل داشتن امکانات رفاهی ارزان و مناسب و آثار تاریخی ارزشمند همواره یکی از مقاصد گردشگری اروپا به‌شمار می‌روند. البته از سال‌ها قبل با الحاق این کشورها به اتحادیه اروپا، تعداد گردشگرانشان چند برابر شده است.

تاریخ دقیق آغاز تور بازدید از مولداوی، بلغارستان و رومانی هنوز اعلام نشده، اما تا‌کنون گردشگران زیادی از کشورهای آلمان، ایتالیا و فرانسه برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 222608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز