یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استرالیا اگر زمان برگزاری مسابقه گرند پری فرمول یک را تغییر ندهد از تقویم مسابقات خارج شود؛ برنی اکلستون مدید اجرایی فرمول یک این را گفت.

به گزارش سی ان ان اکلستون یکشنبه 20 مه (30 اردیبهشت) در مصاحبه با روزنامه ساندی هرالد استرالیا گفت که وی برای آخرین باز از مسئولان برگزار کننده مسابقات گرند پری استرالیا خواسته است تا زمان برگزاری این مسابقه به شب تغییر نکند شاید استرالیا از میزبانی فرمویل یک محروم شود. زمان برگزاری ماسبقات فرمول یک در استرالیا به دلیل اختلاف زمانی زیادش با اروپا برای شبکه‌های تلویزیونی مناسب نیست.

پیست ملبورن از دو سال پیش جایگزین پیست آدلاید شده است

وی در این باره به ساندی هرالد گفت: من می‌خواهم مطمئن شوم که ما می‌توانیم مسابقه استرالیا را در لروپا و هر جای دیگر از دنیا در یک زمان قابل قبول از تلویزیون مشاهده کنیم نه این که برای دیدن آن ساعت سه یا چهار صبح پای تلویزیون بیشینیم

استرالیا از سال 1986 تا کنون هر سال میزبان یک مرحله فمول یک است. این مسابقات تا دو سال پیش در آدلاید برگزار می‌شد اما از دو سال به بعد ملبورن میزبان مسابقات شده است. قرارداد ملبورن برای میزبانی مسابقات فرمول یک سال 2010 به پایان می‌رسد و از همین حالا کشورهای زیادی خود را آماده می‌کنند به جای استرالیا میزبان فرمول یک شوند.

کد خبر 22476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز