همشهري آنلاين: چهار شمشیرباز اسلحه سابر که به جدول ۹۶ نفره مسابقات قهرمانی جهان راه یافته بودند، با باخت برابر حریفان خود از صعود به مراحل بالاتر بازماندند.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در ادامه رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی جهان که از روز دوشنبه (14 مرداد) در بوداپست مجارستان آغاز شده است، و در جدول 96 نفره رقابت‌های انفرادی اسلحه سابر، محمد رهبری با نتیجه 15 بر 13 برابر حریفی از اسپانیا متحمل شکست شد. مجتبی عابدینی مقابل شمشیرباز بلژیکی قرار گرفت و این بازی را با نتیجه 15 بر 8 واگذار کرد. علی پاکدامن در مصاف با نماینده کره جنوبی 15 بر 11 شکست خورد. فرزاد باهر ارسباران نیز در این مرحله از مسابقات برابر حریفی از ژاپن قرار گرفت و 15 بر 9 مغلوب او شد.

بدین ترتیب هر چهار شمشیرباز اسلحه سابر کشورمان از صعود به جدول 64 نفره مسابقات قهرمانی جهان بازماندند.

در رده‌بندی نهایی این مرحله ازمسابقات محمد رهبری رده 66 را به خود اختصاص داد و بهترین نماینده ایران در اسلحه سابر مسابقات شد، فرزاد باهر ارسباران در رده 80 ایستاد، علی پاکدامن جایگاه 85 را به خود اختصاص داد و مجتبی عابدینی که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافته بود، صاحب جایگاه 94 شد.

در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان نمایندگان کشورمان رقابت‌های خود در را در بخش انفرادی اسلحه اپه و فلوره آغاز کرده‌اند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان تا 21 مردادماه در بوداپست مجارستان ادامه دارد.

 

کد خبر 226211
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز