همشهری آنلاین: در چهارمین روز رقابت‌های جهانی دو و میدانی، رابرت هارتینگ توانست با پرتاب ۶۹ متر و ۱۱ سانتی‌متر مدال طلای پرتاب دیسک جهان را از آن خود کند.

R.Harting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در چهارمین روز از مسابقات جهانی در مسکو ، فینال ماده پرتاب دیسک مردان با حضور 12 پرتابگر برگزار شد که در نهایت رابرت هارتینگ، قهرمانی المپیک لندن را این بار در ورزشگاه لوژنیکی مسکو تکرار کرده و مدال طلای جهان را از آن خود کرد .

در این رقابت‌ها هر پرتابگر 6 پرتاب داشت که در نهایت رابرت هارتینگ آلمانی با 69 متر و 11 سانتی‌متر مدال طلای این ماده را به دست آورد. بهترین رکورد هارتینگ در این فصل 69 متر و 91 سانتی‌متر است.

پیتر مالاخوفسکی از لهستان هم با پرتاب 68 متر و 36 سانتی‌متر نقره گرفت و گرد کانتر از استونی با رکورد 65 متر و 19 سانتی‌متر در رتبه سوم ایستاد.

در فینال پرش با نیزه در بخش زنان نیز النا ایسینبوا از روسیه با پرشی معادل 4 متر و 89 سانتی‌متر به مدال طلا دست یافت و جنیفر شور از آمریکا و یاریسلی سیلوا از کوبا با پرش 4 متر و 82 سانتی‌متر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در 3000 متر مانع زنان میلکا شیوا و لیدیا شبکورویی، هر دو از کنیا به ترتیب با زمان‌های 9:11.65 و 9:12.55 مدال طلا و نقره این رقابت‌ها را از آن خود کردند و سوفیا آسفا با زمان 9:12.84 به مدال برنز دست یافت.

 

کد خبر 227292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز