شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حالی که دو اثر از آرمان استپانیان در اولین حراج عکس های کوچک همچنان پیشتاز است به دلیل استقبال از این بخش، حراج عکس های کوچک تا آخرین روز نمایشگاه تمدید شد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که قرار بود ساعت 8 روز جمعه بخش حراج عکس های کوچک که با آثار 8 هنرمند برگزار شده به اتمام برسد به دلیل استقبال، تا روز دوم شهریور ماه که آخرین روز بخش نمایشگاهی عکس های کوچک است تمدید شد.

این در حالی است که هر دو عکس آرمان استپانیان یکی با 10 پیشنهاد و دیگری با 9 پیشنهاد همچنان پیشتاز حراج است.

قیمت پایه آثار حاضر در این حراج 200 هزار تومان اعلام شده است و با هر پیشنهاد 50 هزار تومان به قیمت اثر اضافه می‌شود.

تا روز 25 مرداد ماه آثار بیژن بنی احمدی با 2 پیشنهاد، فرشاد فدائیان با 2 پیشنهاد، شادی قدیریان با 3 پیشنهاد، غزاله هدایت با 2 پیشنهاد، میترا محاسنی با 3 پیشنهاد، شهریار توکلی با 4 پیشنهاد و فرزین شادمهر با 2 پیشنهاد رو به رو شده اند.

در بخش نمایشگاهی نیز در حالی که آثاری از ۷۵ عکاس ایرانی به نمایش در آمده است و قیمت آنها بین 100 تا 250 هزار تومان قیمت گذاری شده تا آخرین ساعت روز گذشته نمایشگاه با فروش فوق العاده 76 اثر رو به رو شد به طوری که 3 ادیشن از کار پرهام تقی اف، 3 ادیشن از کار شادی قدیریان،2 ادیشن از اثر آرمان استپانیان،2 ادیشن از اثر غزاله هدایت و 2 ادیشن از اثر حامد فرهنگی در این میان رکورد دار هستند.

در این نمایشگاه از هر عکس سه نمونه برای فروش به روی دیوار می‌رود.

هدف از برپایی این نمایشگاه نشان دادن ارزش هنری عکس‌هایی که با ابعاد کوچک چاپ شده‌اند است.

نمایشگاه عکس های کوچک تا ۲ شهریورماه سال جاری هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه شهید بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ میزبان علاقمندان است.

کد خبر 227295
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز