گروه حوادث: ۳دزد سابقه‌دار که برای سرقت کابل‌های برق به روستایی در شهرستان ایلام رفته بودند وقتی متوجه شدند که مردی آنها را زیرنظر گرفته، او را به رگبار بستند.

چندی قبل 3مرد سابقه‌دار سوار بر یک موتورسیکلت، راهی روستایی در اطراف شهرستان ملکشاهی در استان ایلام شدند تا دست به سرقت کابل‌های برق بزنند. آنها وقتی به محل مورد نظر رسیدند به سمت تیر برق رفتند که ناگهان مرد جوانی را مقابل خود دیدند. وی یکی از اهالی روستا بود که با دیدن 3مرد موتورسوار به موضوع شک‌کرده و از خانه‌اش بیرون آمده بود تا آنها را زیرنظر بگیرد. سارقان وقتی وی را دیدند از ترس اینکه لو بروند با سلاحی که همراهشان بود، او را به رگبار بستند. دزدان بعد از تیراندازی بلافاصله سوار بر موتورشان شدند و پا به فرار گذاشتند.

همزمان با فرار متهمان، ‌اهالی روستا که صدای تیراندازی را شنیده بودند از خانه‌هایشان بیرون آمدند و پلیس را خبر کردند. دقایقی بعد مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند که در بررسی‌ها مشخص شد قربانی مرد 38ساله‌ای است که با شلیک گلوله به کام مرگ رفته است. از همان زمان تحقیقات برای شناسایی عاملان شلیک مرگبار آغاز شد تا اینکه مأموران در ردیابی‌های تخصصی موفق به شناسایی 3متهم سابقه‌دار شدند.

مأموران چند روز بعد از جنایت، 3متهم را دستگیر کردند و عامل تیراندازی در بازجویی‌ها گفت: من با همدستی دوستانم نقشه سرقت کابل‌های برق را کشیده بودم. به همین‌خاطر شب حادثه سوار بر موتور شده و به روستای مورد نظر رفتیم. نیمه‌شب بود و ما اصلا فکر نمی‌کردیم کسی متوجه سرقت شود اما ناگهان چشممان به مقتول افتاد. وی که به ما شک‌کرده بود از خانه‌اش بیرون آمده و ما را زیرنظر داشت. من هم اسلحه را به سمت وی گرفتم و شلیک کردم. سرهنگ علیرضا گوهری، رئیس پلیس آگاهی ایلام با اعلام این خبر گفت: متهمان بعد از اعتراف به سرقت مرگبار با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شدند و تحقیقات از آنها برای کشف جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

کد خبر 227731
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز