مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

گروه شهری: افزایش قیمت خودروها که تا پیش از این معمولا با آغاز سال جدید انجام می‌گرفت، همواره با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها و سایر وسایل حمل و نقل همراه بود.

با توجه به اینکه تصمیم‌گیری در مورد نرخ کرایه تاکسی‌ها در ابتدای امسال انجام شده است، مسئولان مدیریت شهری روز گذشته اعلام کردند که افزایش قیمت بنزین و همچنین سهمیه‌بندی آن در افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها تاثیری ندارد و هر گونه افزایش مجدد کرایه تاکسی‌‌ها غیرقانونی است.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه هر گونه افزایش نرخ کرایه از سوی رانندگان به صورت خودسرانه اعمال می‌شود، گفت: از نظر ما این گونه اقدامات اجحاف در حق شهروندان بوده و غیرقانونی است.

وی با تاکید بر اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها که در سال 86 در نظر گرفته شد ه است، با لحاظ افزایش نرخ کرایه بنزین از اول خرداد ماه، تصویب شده است، خاطرنشان کرد: دلیلی برای افزایش مجدد نرخ کرایه تاکسی‌ها وجود ندارد.

معاون ترافیک شهردار تهران با اشاره به این که پرونده 292 راننده متخلف سال گذشته به هیأت انضباطی سازمان تاکسیرانی ارجاع شد، گفت: رانندگان متخلف که از سوی بازرسان تاکسیرانی شناسایی شده و یا توسط مسافران معرفی شوند به هیأتهای مربوطه ارجاع می‌شوند.

در گزارش دیگری از ایسنا نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: نرخ کرایه امسال تاکسی‌ها با لحاظ پیش‌بینی افزایش قیمت بنزین در سال جاری تعیین و تصویب شده است.
حسن بیادی افزود: این قیمت تا پایان امسال قابل تغییر نیست و با کسانی که از نرخهای اعلام شده تخلف کنند، برخورد می‌شود.

کد خبر 22788

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز