مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مراسم افتتاح این دو پروژه، طول پلها و رمپ و لوپهای احداث شده آنها را ۵/۶ کیلومتر عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژهها، نه تنها منطقه ۱۸ را از بن بست خارج کرد بلکه تاثیرتاثیرات فرامنطقهای و ملی بسیاری در عملکرد ترافیکی بزرگراه ترانزیتی آزادگان نیز بر جای میگذارد و با کاهش طول مسیر، کاهش مصرف سوخت را نیز به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه افتتاح زیر گذر الغدیر در سال ۸۹ نیز به از بن بست خارج کردن منطقه بزرگ ۱۸ نیز کمک کرد گفت: با احداث تقاطع غیر همسطح محور احمد آباد مستوفی با بزرگراه آزادگان، آخرین تقاطع همسطح این بزرگراه که ناایمنی بسیاری ایجاد کرده بود برچیده شد و این بزرگراه از ابتدا تا پایان، بدون وجود نقطه ناایمن تحویل شهروندان شد.
حسینی همچنین از همکاری همه اعضای شورای سوم شهر تهران در اجرای پروژههای زیربنایی قدردانی کرد.