همشهری آنلاین: تیم‌های بحرا‌ن‌زده شالکه و هامبورگ توانستند در هفته چهارم رقابت‌های بوندس‌لیگا به نخستین پیروزی خود دست یابند و نفس راحتی بکشند. در مقابل، بایر لورکوزن، ماینتس و هرتا برلین از بازندگان بزرگ هفته چهارم بودند.

Boateng


شالکه دو - بایر لورکوزن صفر

تیم شالکه که در هفته‌ اخیر بلیت حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را کسب کرده بود، در پیکارهای بوندس‌لیگا نیز موفق شد به نخستین پیروزی خود در فصل جاری دست یابد. شالکه در دیداری پرهیجان در حضور بیش از ۶۱ هزار تماشاگر ۲ بر 0 از سد بایر لورکوزن که یکی از تیم‌های پرقدرت بوندس‌لیگا محسوب می‌شود گذشت. کوین پرینس بوآتنگ (تصویر)، چهره جدید شالکه، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

هامبورگ چهار - آینتراخت برانشوایگ صفر

تیم هامبورگ نیز در کنار شالکه از برندگانی بود که در هفته چهارم بوندس‌لیگا سرانجام از دام بحران رهایی یافت و با پیروزی ۴ بر 0 بر مهمان خود، آینتراخت برانشوایگ، سه امتیاز مهم کسب کرد. چالان‌اوغلو، بازیکن جوان و ترک‌تبار هامبورگ که در نیمه دوم قدم به میدان گذاشته بود، با دو گل تماشایی سهم به سزایی در پیروزی هامبورگی‌ها در این دوئل داشت.

هانوفر چهار - ماینتس یک

تیم ماینتس که در سه هفته گذشته بوند‌س‌لیگا خوش درخشیده بود، علی‌رغم آغازی خوب در نبرد هفته چهارم، نتوانست مقابل هانوفر قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. ماینتس اگر چه به نخستین گل این بازی دست یافت، اما هانوفر آرام آرام کنترل بازی را در دست گرفت و با استفاده از موقعیت‌های به‌دست آمده ۴ بر 1 تیم مهمان را شکست داد.

وولفسبورگ دو - هرتا برلین صفر

هرتا برلین نیز که مانند ماینتس از تیم‌های موفق سه هفته گذشته بود، در هفته چهارم متحمل نخستین شکست خود در فصل جاری شد. وولفسبورگ در این دیدار چهره‌ قاطع‌تری از خود در نبرد تن‌به‌تن نشان داد و با سود جستن از فرصت‌های به‌دست‌آمده ۲ بر 0 بر مهمان پایتخت‌نشین خود پیروز شد. گل‌های وولفسبورگ را اولیچ و دیگو در همان دقایق پایانی نیمه اول بازی به ثمر رساندند.

نورنبرگ صفر - آگسبورگ یک

تیم اگسبورگ که در فصل گذشته از خطر سقوط به لیگ دسته دوم جان سالم به در برده بود، در فصل جاری تا کنون چهره‌ بهتری از خود نشان داده و با دو پیروزی در چهار دیدار جایی برای خود در رده‌های میانی جدول باز کرده است. این تیم توانست در هفته چهارم میزبان هم‌ایالتی خود، نورنبرگ را یک بر صفر شکست دهد. تک‌گل این دیدار را فوگت در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

بوروسیا مونشن‌گلادباخ چهار - وردر برمن یک

تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز با ارائه بازی‌ای جذاب توانست ۴ بر ۱ وردر برمن را مغلوب کند و به سه امتیاز دست یابد. گلادباخی‌ها در این دیدار بر مهمان شمالی خود برتری کامل داشتند و دومین دیدار خانگی خود در فصل جاری را هم با پیروزی به پایان بردند. ماکس کروزه، ملی‌پوش مونشن‌گلادباخ که سومین گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند، از چهره‌های موفق این دوئل بود.

فرایبورگ یک - بایرن مونیخ یک

پیکار روز سه‌شنبه (۲۷ اوت/5 شهریور) میان فرایبورگ و بایرن مونیخ که پیش از موعد مقرر برگزار شده بود، با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. مونیخی‌ها علی‌رغم غیاب شماری از مهره‌های کلیدی خود تیم برتر میدان بودند، اما نتوانستند از موقعیت‌های به‌دست‌آمده سود جویند و میدان را پیروز ترک کنند.

اشتوتگارت شش - هوفن‌هایم دو

مصاف اشتوتگارت و هوفن‌هایم پرگل‌ترین دیدار هفته چهارم بود. اشتوتگارتی‌ها توانستند با ارائه‌ فوتبالی تهاجمی، مهمان خود، هوفن‌هایم را را ۶ بر ۲ شکست داده و سه امتیاز مهم کسب کنند. وداد ایبیزویچ، مهاجم بوسنیایی اشتوتگارت  سه گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند و سهم بزرگی در این پیروزی داشت.

آینتراخت فرانکفورت یک - بوروسیا دورتموند دو

تیم بوروسیا دورتموند چهارمین دیدار خود در فصل جاری را نیز با پیروزی به پایان برد. دورتموندی‌ها با نتیجه ۲ بر 1 از سد میزبان خود، فرانکفورت گذشتند و در حال حاضر با ۱۲ امتیاز از چهار بازی صدرنشین جدول هستند. هنریک میخیتاریان، هافبک تهاجمی دورتموند هر دو گل تیمش را در این پیکار به ثمر رساند.

کد خبر 229568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز