جعفری در گفتوگو با ایلنا با بیان اینکه در تاکسیرانی باید خودروهایی در اختیار رانندگان و مسافران قرار داده شود که آسایش آنها را فراهم کند، افزود: وقتی در خودروهای تولید داخل نیز گزینههای بهتری برای تاکسیهای درون و برون شهری وجود دارد ورود این خودروها به ناوگان تاکسیرانی جای بسی انتقاد دارد.
رئیس انجمن حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان تصریح کرد: حتی اگر قرار است تاکسیهای کشور وارداتی باشند، بهتر است خودروهای با کیفیت بالای وارداتی در این امر بکار گرفته شود تا هم آسایش مسافران تامین و هم راحتی را برای تاکسی داران فراهم کند.
طی هفته گذشته خبر ورود ۱۰ هزار خودرو چینیام. وی. ام۵۳۰ (MVM۵۳۰) به ناوگان تاکسیرانی منتشر شد. براساس این گزارش، در حالی سفارش ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو ۴۰ میلیونی از سوی سازمان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی صورت میگیرد که MVM۵۳۰ بر اساس آخرین ارزشیابی کیفی (تیرماه) شرکت ISQI از جمله قعرنشینان خودروهای تولید داخلی از لحاظ عملکرد کیفی بشمار میآید!