سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران گفت: به دلیل اختلافات اعضای شورا در هنگام رأی دادن، تا شش ماه آینده رای گیری در شورا به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احمد مسجدجامعی در حاشیه چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در جلسه امروز بررسی کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار اعضای شورا قرار گرفت که از 6 کمیسیون پیشنهاد شده 3 کمیسیون به تصویب اعضا رسید.

وی تصریح کرد: در جلسه بعدی شورای شهر کمیسیون‌های باقیمانده در دستور کار اعضای شورای شهر قرار خواهد گرفت که امیدواریم کمیسیون‌های مورد نظر به تصویب برسد و با تعیین رئیس و اعضای کمیسیون، فعالیت آنها رسما آغاز شود.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: فضای فعلی شورای شهر برای 15 نفر از اعضای شورای شهر پیش‌بینی شده بود که به دنبال آن هستیم که به زودی اتاق های 31 عضو شورای شهر را تامین کنیم و فضای مناسبی برای فعالیت اعضاء فراهم شود.

وی گفت: موضوع دیگری که در دستور کار اعضای شورای شهر قرار دارد، بحث رأی‌گیری الکترونیک است.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: تا شش ماه آینده رای گیری در شورای شهر بصورت الکترونیکی خواهد بود و این موضوع بدلیل اختلاف نظر اعضای شورای شهر در هنگام رای‌گیری است که با این کار مشکلات اینگونه نیز برطرف می‌شود.

کد خبر 231379
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز