همشهری آنلاین: کاراته‌کاهای ایران در نخستین روز از بازی‌های کشورهای اسلامی ۶ مدال (۳ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز) برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آوردند.

لوگوی بازی‌های کشورهای اسلامی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون کاراته، در نخستین روز از سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به میزبانی شهر پالم بانگ اندونزی، کاراته‌کاهای کشورمان در دو بخش مردان و زنان به روی تاتامی رفته و با عملکردی درخشان به 6 مدال دست یافته و توان خود را به رخ حریفان کشیدند.

مهسا افسانه در کاتای انفرادی بانوان نخستین نماینده کاراته ایران بود که با غلبه بر تمامی حریفان خود به مدالزرین طلا دست یافت و در ادامه حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم بانوان نشان طلا را از آن خود کرد.

ذبیح‌اله پورشیب در وزن مثبت 84 کیلوگرم کومیته مردان سومین طلایی تیم ایران بود که مقتدرانه تمام حریفان خود را یک به یک از پیش رو برداشت تا بار دیگر شایستگی‌هایش را اثبات کند.

همچنین پگاه زنگنه، کاپیتان تیم ملی بانوان ایران در وزن منهای 68 کیلوگرم در حالی که مقتدرانه راهی دیدار نهایی شده بود، با شکست برابر کومیته‌کای ترکیه که از حمایت داوران سود می‌برد به مدال نقره رسید و دلارام دوستی در وزن منهای 61 کیلوگرم دومین نقره‌ای ایران شد.

تک مدال برنز کاروان کاراته ایران در روز نخست هم توسط نسرین دوستی در وزن منهای 50 کیلوگرم به دست آمد.

فرید حقیقی در کاتای انفرادی مردان به همراه فاطمه چالاکی در کومیته بانوان و مهدی سلطانی در کومیته مردان نفراتی بودند که با وجود تلاش فراوان جایی در بین سکونشینان نداشتند.

این مسابقات سه‌شنبه (2 مهر) در بخش کومیته انفرادی مردان و کاتای تیمی مردان و زنان ادامه می‌یابد و روز چهارشنبه با انجام مسابقات کومیته تیمی مردان و زنان به پایان خواهد رسید.

 

کد خبر 232253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز