همشهری آنلاین: علیرضا جهانبش بازیکن داماش که به هلند ترانسفر شده است در نخستین بازی با تیم‌اش لقب "الماس ایرانی" گرفت.

علیرضا جهانبحش

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا جهانبخش ، مهاجم ایرانی نایمخن یکشنبه هفته‌ گذشته برای اولین بار به طور ثابت برای تیمش در تیم هلند بازی کرد. بازی زیبای علیرضا جهانبخش در نایمخن باعث تمجید رسانه‌های هلندی و سرمربی این تیم شده است . آنها به علیرضا جهانبخش لقب "الماس ایرانی" دادند.

او در بازی برابر دنهاگ از مصدومیت دان سورن نهایت استفاده را برد و به ترکیب تیمش اضافه شد و توانست بازی زیبایی از خودش به نمایش بگذارد.

جهانبخش درباره اولین تجربه حضور ثابت برای نایمخن در لیگ هلند می‌گوید: خودم هم شگفت زده شدم، اما در عین حال از این که این فرصت به من داده شد خیلی خوشحال شدم. مربی قبل از بازی به من گفت باید در این بازی نهایت استفاده را بکنم و قدرت و توانایی‌ام را نشان دهم. من هم تا جایی که می توانستم سعی کردم که از این فرصت نهایت استفاده را کنم. این اولین تجربه حضور من در نایمخن در لیگ هلند بود. خیلی از عملکردم در این دیدار ناامید نیستم. البته فکر می‌کنم تساوی در این دیدار برای تیم ما نتیجه‌ خوبی بود.

مهاجم ایرانی که اوایل این فصل از داماش به نایمخن پیوست درباره خو گرفتن با فرهنگ جدید کشور هلند، می‌گوید: محیط و فرهنگ جدید، غذاهای مختلف، شیوه متفاوت زندگی و یک زبانی که اصلا از آن سر در نمی‌آورید، باعث شده است نگرانی و اضطراب زیادی در من به وجود آید. اما غذا برای من مهم نیست. همزمان دارم زبان هلندی هم یاد می گیرم و زندگی جدیدم را آن طور که هست پذیرفته‌ام. می‌دانم که فوتبال زندگی من است و باید خودم را با آن وفق دهم. این نتیجه‌ انتقال من از ایران به اروپاست.

علیرضا جهانبخش این هفته‌ پس از اولین حضورش در نایمخن در لیگ هلند موفق شد در جام حذفی در پیروزی هشت بر صفر تیمش برابر هارک ماسه اولین گلش را برای نایمخن به ثمر برساند.

کد خبر 232706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز