چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های چلسی، آرسنال ، دورتموند و بارسلونا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

Draxler

دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار از گروه‌های پنجم تا هشتم پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه و از گروه هشتم، تیم فوتبال سلتیک در ورزشگاه خانگی خود سلتیک پارک شهر گلاسکو میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

به گزارش ورزش 3، در این بازی بارسلونا لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

همچنین در این بازی براون از سلتیک در دقیقه 59 از زمین اخراج شد و در حالی که بازی بدون گل مساوی بود سلتیک حدود 30 دقیقه را 10 نفره ادامه داد.

حملات بارسا روی دروازه سلتیک پس از 10 نفره شدن میزبان ادامه یافت تا این که در دقیقه 75 فابرگاس با ضربه سر هوشمندانه موفق شد قفل دروازه سلتیک را باز کند و بارسلونا را یک بر صفر پیش اندازد.

نتایج کلی بازی‌های سه‌شنبه شب (9 مهر) بدین شرح است:

گروه 5:

بازل 0 شالکه 1

استه‌وا بخارست 0 چلسی 4

در این گروه و پس از پایان بازی‌های دور دوم شالکه 6 امتیازی و صدرنشین شد، چلسی و بازل با 3 امتیاز دوم و سوم هستند و استه‌وا بخارست بدون امتیاز چهارم است.

گروه 6:

دورتموند 3 المپیک مارسی 0

آرسنال 2 ناپولی 0

در این گروه آرسنال با 6 امتیاز صدرنشین شد و دورتموند و ناپولی با 3 امتیاز دوم و سوم هستند و مارسی بدون امتیاز چهارم است.

گروه 7:

پورتو 1 اتلتیکو مادرید 2

زنیت 0 آستریا وین 0

در این گروه اتلتیکو مادرید با 6 امتیاز صدرنشین است و پورتو با 3 امتیاز در رده دوم و زنیت و آستریا وین نیز هرکدام با 1 امتیاز سوم و چهارم هستند.

گروه 8:

آژاکس 1 میلان 1

سلتیک 0 بارسلونا 1

در این گروه هم بارسلونا با 6 امتیاز به تنهایی در صدر ایستاد و میلان با 4 و آژاکس با 1 امتیاز دوم و سوم هستند و سلتیک بدون امتیاز در رده چهارم است.

 

کد خبر 233505
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز