یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در اتوبان زنجان - تبریز، یک نفر کشته و ۲۴نفر مجروح شدند.

تصادف

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی، جانشین فرمانده پلیس‌راه استان زنجان با بیان این خبر به ایسنا گفت: این حادثه بامداد دیروز در کیلومتر 92اتوبان زنجان- تبریز رخ داد وکارشناسان، خستگی و خواب‌آلودگی راننده و عدم‌توانایی وی در کنترل وسیله‌نقلیه را عامل اصلی بروز این سانحه عنوان کرده‌اند. این اتوبوس حامل جمعی از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه استانی کتاب تبریز بود که در مسیر بازگشت به تهران دچار سانحه شد.

در همین حال همایون امیر‌زاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مهر گفت: متأسفانه یکی از مجروحان حادثه به‌دلیل شدت جراحات پیش از رسیدن به بیمارستان، درگذشت. به گفته این مقام مسئول در وزارت ارشاد این فرد حسین طهماسبی از مؤسسه انتشاراتی پارمیس بوده است. امیر‌زاده ادامه داد: مصدومان این سانحه بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند و تحت درمان قرارگرفتند.

بنا براین گزارش، حادثه واژگونی بر اثر افتادن یکی از لاستیک‌های اتوبوس به یک چاله اتفاق افتاده است. ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه با 2دستگاه اتوبوس که به‌صورت شخصی آنها را در اختیار گرفته بودند، تبریز را به مقصد تهران ترک کردند که این حادثه برای یکی از اتوبوس‌ها رخ داد.

کد خبر 233978
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز