پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: برنامه‌ی بازاریابی برای هر عملیات تجاری و برای بازاریابیِ اثربخش هر محصول یا خدمتی ضروری است.

کتاب برنامه‌ی بازاریابی

برنامه‌ی بازاریابی شما را قادر می‌سازد به وضوح مجسم کنید که عازم چه مقصدی هستید و در طول مسیر چه می‌خواهید به دست آورید.

برنامه‌ی بازاریابی چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟

یک برنامه‌ی بازاریابی:

- به عنوان نقشه‌ی راه عمل می‌کند.

- به کنترل مدیریتی و اجرای استراتژی کمک می‌کند.

- شرکت‌کنندگان جدید را از نقش‌هایشان در اجرای برنامه و دست‌یابی به اهداف مطلع می‌سازد.

- در اکتساب منابع برای اجرا یاری می‌رساند.

و ...

کتاب برنامه‌ی بازاریابی شامل دو بخش اصلی می‌باشد.

بخش اول از 9 فصل تشکیل می‌گردد که در آن پیرامون مراحل تهیه‌ی یک برنامه‌ی بازاریابی به تفصیل بحث شده و بخش دوم از 5 ضمیمه تشکیل شده است، که شامل 6 برنامه‌ی بازاریابی از شش شرکت، نمونه‌هایی از تحقیقات ساده و کوچک لیست تحقیقات بازاریابی چگونگی هدایت یک تیم، مفهوم و کاربرد استراتژی بازاریابی و فرم‌های مفید برای برنامه‌ی بازاریابی می‌باشد.

دانش تدوین برنامه‌ی بازاریابی برای یک مدیر موفق فعالیت‌های بازاریابی یک گزینه‌ی اختیاری نمی‌باشد، بلکه یک الزام است.نام کتاب: برنامه‌ی بازاریابی

کتاب برنامه‌ی بازاریابی نوشته ویلیام ای. کوهن با ترجمه دکتر سیدمهدی جلالی در پاییز 1390 در قطع وزیری در 472 صفحه و به‌ قیمت 18000 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 234461
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز